Format Franczyzowy zakłada ścisłą współpracę ze strategicznymi dostawcami i producentami w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów ekonomicznych dla każdej ze stron. Podstawowe formy działań promocyjnych zostały opracowane na bazie wieloletnich doświadczeń sklepów, dystrybutorów oraz analizy działań konkurencji. Korzystamy też z wieloletnich doświadczeń współpracujących z nami kupców. 
Razem możemy więcej...


Format sklepów Franczyzowych to:

  • powierzchnia sprzedażowa 150-450m2
  • samoobsługowy system sprzedaży
  • atrakcyjne lokalizacje
  • udział w promocjach, gazetkach i innych wspólnych działaniach handlowych
  • spójna wizualizacja sklepów
  • realizacja umów handlowych

Nasza oferta to

  • prowadzenia efektywnych działań promocyjnych
  • plakaty promocyjne w ilości 4-5 tygodniowo
  • gazetka promocyjna - atrakcyjne oferty zakupowe
  • stały monitoring działań bezpośredniej konkurencji sklepu
  • aktywne wspierania sprzedaży produktów
  • pomoc w aranżacji sklepu
  • budowania relacji na linii producent/dystrybutor/kupiec
  • nowoczesny system szkoleń
  • niestandardowe działania promocyjne
  • atrakcyjny system premiowy
  • raportowanie efektów wspólnych działań handlowych
  • stała opieka koordynatorów sieci

To tylko część prowadzonych przez nas działań. W sprawie dokładniejszych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem lub koordynatorami.

Zapraszamy Państwa do współpracy!